Маркетинговые исследования

Инвестируйте в развитие своего бизнеса!

Маркетинговые исследования — эффективный способ минимизации любых рисков.
Это новые, красочные перспективы для роста и расширения вашего бизнеса.

Вигода для вашого бізнеса

Маркетингові дослідження потрібні, якщо ви:

  • плануєте випускати нові продукти;
  • хочете розвивати нові напрямки ринку;
  • збираєтесь масштабувати бізнес;
  • хочете дізнатися детальніше про особливості певного ринку;
  • замислюєтеся над інвестиціями у виробництво;
  • ваш ринок відрізняється високим рівнем конкуренції, і невеликі зміни можуть спричинити серйозні втрати.

Етапи маркетингових досліджень

Маркетинговий аналіз включає:

  1. розробку спільно із замовником методики вивчення, виходячи з цілей та завдань;
  2. збирання первинної інформації;
  3. аналіз даних — зазвичай масштабне маркетингове дослідження не обходиться без комплексу інструментів для ефективного аналізу інформації (BKG-, SWOT-, STEP-аналіз та інше);
  4. підготовку фінального звіту з урахуванням результатів дослідження.

Маркетингові дослідження компанії «Fair Logics» — це завжди індивідуальний підхід

та тісна, продуктивна взаємодія із замовником. 

Виходячи з ваших цілей та завдань, специфіки саме вашого продукту чи послуги

наші фахівці підберуть оптимальні інструменти та методи роботи. 

На виході ви отримаєте якісні аналітичні дані,

а також професійні практичні рекомендації для подальшого розвитку вашого бізнесу.

 

Дізнайтесь більше про послугу у нашого менеджера.
Просто залиште заявку, і ми зв'яжемося з вами.