Customer Service Focus

Создайте доверительные отношения со своими клиентами.

Зростання лояльності клієнтів – ключ до успіху вашого бізнесу

Фахівці компанії «Fair Logics» знають: коли справа доходить до клієнтської орієнтації та обслуговування клієнтів, обидві стратегії бізнесу мають потенціал для зниження відтоку та управління утриманням.

У певному сенсі обслуговування клієнтів набуває важливого значення в контексті орієнтації на клієнта.


Чим ми можемо допомогти вашому бізнесу

У нашій компетенції:

  • Аналіз поведінки та взаємодії з клієнтами — для отримання уявлення про потреби та очікування клієнтів.
  • Відстеження та вимірювання якості й ефективності обслуговування клієнтів.
  • Надання індивідуального досвіду роботи із клієнтами.
  • Підхід, орієнтований насамперед на клієнта, а не на прибуток.
  • Орієнтація на створення довірчих і конструктивних відносин із клієнтами.
  • Задоволення інтересів кожного окремого клієнта.
  • Формування "360-градусного" погляду на клієнта, щоб зрозуміти його поточні та майбутні потреби.
  • Виявлення клієнтів «у зоні ризику», зменшення їх відтоку.
  • Чітке дотримання вимог договору чи тендера.
  • Своєчасне інформування про проблеми та способи їх попередження.
  • Розроблені та засновані на багаторічному досвіді contingency plans.

 

Обговоріть подробиці з нашим менеджером.
Просто залиште заявку, і ми зв'яжемося з вами.